نگاشته شده توسط: momenan | آوریل 20, 2008

روی ماه خداوند را ببوس!

هرچه می نوشمت تشنه ترم ای عطش آور ترین آب!
ای تلخ ترین شیرینی!ای سبک ترین سنگینی!
تو غم ناک ترین شادی زندگیم هستی.تو شادی بخش ترین
اندوه زندگیم هستی.ای اتفاق ساده پیچیده!چرا مرا نمی سوزانی
ای سرد ترین شعله ی هستی!ای پر سنگین رها شده از
گمنام ترین پرنده مهاجر هستی!شهر پرنده ها کجاست؟

*از کتاب روی ماه خداوند را ببوس*


پاسخ

  1. در فرهنگسراي خانواده نقد وبررسي مي شود
    كتاب« روي ماه خداوند را ببوس»
    نشست نقد كتاب «روي ماه خداوند را ببوس» و بررسي داستانهاي معنا گرا با حضور مصطفي مستور در فرهنگسراي خانواده برگزار مي‌شود.
    به گزارش روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه هشت، اين نشست با حضور مصطفي مستور، نويسنده كتاب و عرفان نظرآهاري، نويسنده و منتقد ادبي 23 آبان ماه، ساعت 15:30 تا 18 در سالن شماره يك فرهنگسراي خانواده برگزار مي‌شود.
    رمان «روي ماه خداوند را ببوس» که جایزه قلم زرین » انجمن قلم ایران»را در سالهاي 1379و 1380 براي نويسنده‌اش به ارمغان آورد، از سال 1379 تاكنون بيست و شش نوبت و صد هزار نسخه چاپ شده است و اثری با درونمایه فلسفی است که به تردیدهای عمیق یک دانشجوی فلسفه درباره وجود یا عدم وجود خدا می‌پردازد.
    نویسنده این اثر مصطفی مستور ، متولد 1343 ، خوزستانی الاصل ، ساکن اهواز ، فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه شهید چمران اهواز و کارشناسی ارشد رشته ادبیات فارسی است.
    مستور فعالیت ادبی خود را با همکاری با ماهنامه » کیان» آغاز کرد ، و نخستین مجموعه داستان خود (عشق روی پیاده رو) را در سال 1379منتشر كرد.
    مصطفي مستور، انتشار كتاب‌هاي استخوان خوك و دست‌هاي جذامي، چند روايت معتبر، من داناي كل هستم، حكايت عشق بي‌قاف بي‌شين بي‌نقطه، نمايشنامه دويدن در ميدان تاريك مين و پژوهش در مباني داستانهاي كوتاه، عكس نوشت پرسه در حوالي زندگي، ترجمه فاصله (ريموند كارور) و داستانهاي ديگر را نيز در كارنامه خود دارد.
    علاقه‌مندان جهت شركت در اين برنامه كه بصورت رايگان تشكيل مي‌شود، مي‌توانند در تاريخ ياد شده به فرهنگسراي خانواده واقع در نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان مراجعه كنند و يا با شماره تلفن 77826475و77827730 تماس بگيرند.
    همچنين كتاب «روي ماه خداوند را ببوس» در كتابخانه گلستان فرهنگسراي خانواده توزيع مي‌شود.
    با تشکر
    سحر رضايی
    مدير روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت


بیان دیدگاه

دسته‌بندی